niedziela, 6 marca 2016

Przekaz Czystej Energii Miłości.



Przez całe życie moje serce pokazywało mi, że najpotężniejsze narzędzie zmian mam cały czas w sobie, zawsze pod ręką, zawsze gotowe mi służyć i w każdym momencie mi pomóc.

Jest to bezwarunkowa Miłość.
Najpotężniejsze narzędzie kwantowe istniejące od wieków, a obecnie dostępnego na wyciągnięcie ręki dla wszystkich chętnych.
Uwolniłam Miłość. Wlaną Miłość.
Miłość bezwarunkową, bezgraniczną i o niewyobrażalnej mocy i potędze. Miłość, która jest wstanie wszystko i wszystkich napełnić swoją mocą i zmienić każdego i wszystko w każdym momencie.

Miłość jest najpotężniejszą techniką kwantową. Teraz jestem tego świadoma. Poddałam się jej. Miłość zmienia mnie i moją rzeczywistość w każdej chwili i każdego z mojego otoczenia. I teraz wiem i czuję to zdanie: "Nawet jak nic nie robisz, to i tak robisz." Większość z Was sama mogła już tego doświadczyć. Dziękuję, dziękuję, dziękuje.


Wszystkich chętnych zapraszam do wspólnych energetycznych Spotkań "w Miłości, z Miłości,
z Miłością i Radością Zawsze i Wszędzie" - Simran

Spotkania odbywać się będą
3-go, 13-go i 23-go każdego miesiąca
o godzinie 21.30.

Zapraszam chętnych, aby przyłączyli się aktywnie do wpólnego przekazu czystej energii Miłości na rzecz.... wszystkich, którzy pragną się na nią otworzyć, doświadczyć jej Mocy i zaprosić do swojego życia.
<3 <3 <3

Zapraszajcie swoich znajomych
i udostępniajcie wydarzenie innym.
Wszyscy wiemy, że w grupie jest Moc!
<3 <3 <3
Link do wydarzenia na fb: Przekaz Czystej Energii Miłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz